نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزمایش بازار تطبیقی بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
  • آموزش بازار هوشیار بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
  • آموزش و پرورش مهر بررسی تاثیر خودکارآمدی خلاقانه کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی (آموزش و پرورش شهرستان مهر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-163]
  • آنالیز نتایج تحقیقات بازاریابی هوشمند بین المللی: مطالعه ای بر مقالات و مسیرهای آتی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-59]

ا

  • اتحادیه اروپا بررسی نقش استراتژی‌های تعدیلی در شرکت‌های تحت تأثیر تحریم‌ها (مورد مطالعه: روسیه) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
  • اجتناب از مالیات بررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]
  • ارتقا عملکرد مدیریت چرخه کسب‌ وکار برمبنای ارتقاء عملکرد( مطالعه موردی: شرکت های خدمات محور ) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 148-168]
  • ارزش ادراک شده بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان دانشگاه های غیردولتی با تاکید بر نقش ارزش ادراک شده دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 169-196]
  • ارزش افزوده بررسی رابطه بین بهبود نگهداشت وجه نقد و ارزیابی عملکرد ارزش افزوده اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-109]
  • استراتژی بررسی نقش استراتژی‌های تعدیلی در شرکت‌های تحت تأثیر تحریم‌ها (مورد مطالعه: روسیه) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
  • استراتژی‌های تعدیلی بررسی نقش استراتژی‌های تعدیلی در شرکت‌های تحت تأثیر تحریم‌ها (مورد مطالعه: روسیه) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
  • اعتماد برند بررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید مداوم با میانجی گری اعتماد به فروشندگان و اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شمال تهران) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-23]
  • اعتماد به رهبر نقش میانجی اعتماد به رهبر در رابطه بین رهبری بافضیلت و رفاه مرتبط با کار کارکنان اداره آموزش و پرورش استان یزد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 110-132]
  • اعتماد به فروشندگان بررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید مداوم با میانجی گری اعتماد به فروشندگان و اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شمال تهران) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-23]
  • افول بررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]
  • اقتصاد بررسی رابطه بین بهبود نگهداشت وجه نقد و ارزیابی عملکرد ارزش افزوده اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-109]
  • اقتصاد مقاومتی بررسی عوامل موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت و گاز با استفاده از تکنیک DEMATEL و ANP‏ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 24-35]
  • الگوریتم بهینه‌سازی لانه مورچگان ترکیب الگوریتم‌های ژنتیک و بهینه‌سازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
  • الگوریتم ترکیبی ترکیب الگوریتم‌های ژنتیک و بهینه‌سازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
  • الگوریتم تکاملی ترکیب الگوریتم‌های ژنتیک و بهینه‌سازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
  • الگوریتم ژنتیک ترکیب الگوریتم‌های ژنتیک و بهینه‌سازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
  • الگوریتم فرا ابتکاری ترکیب الگوریتم‌های ژنتیک و بهینه‌سازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
  • انتقال تکنولوژی بررسی عوامل موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت و گاز با استفاده از تکنیک DEMATEL و ANP‏ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 24-35]
  • انرژی تجدید پذیر رابطه مدیریت سرمایه گذاری هوشمند با انرژی های تجدید پذیر [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 54-71]
  • انسان انگاری برند بررسی تاثیر انسان انگاری برند هوشمند بر دفاع از برند با نقش میانجی عشق برند با نقش تعدیلگری نگرش نسبت به فاصله گذاری اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان محصولات سن ایچ) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 18-40]
  • انعطاف پذیری استراتژیک بررسی تاثیرجهت گیری استراتژیک و انعطاف پذیری استراتژیک در نوآوری محصول (مطالعه موردی:شرکت پارس خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401]
  • انگیزه بررسی تاثیر دلبستگی مکان، تبلیغ مکان و انگیزه بر قصد بازدید با نقش تعدیلی قدرت تخیل(مورد مطالعه: گردشگران مجتمع گردشگری سیاحتی علیصدر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 95-118]
  • انواع انرژی رابطه مدیریت سرمایه گذاری هوشمند با انرژی های تجدید پذیر [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 54-71]
  • ایران خودرو بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی بر اساس مدل کوپمن (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 132-147]

ب

  • بازاریابی اکتشاف و تحلیل درونی هوشمند عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مقوله [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
  • بازاریابی جایگاه علوم شناختی در بازاریابی و صنعت [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 82-94]
  • بازاریابی باز بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
  • بازاریابی بدون تبلیغات بازاریابی هوشمند بدون تبلیغات مایکل فیلیپس و سالی رسبری [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 86-97]
  • بازاریابی بین المللی تحقیقات بازاریابی هوشمند بین المللی: مطالعه ای بر مقالات و مسیرهای آتی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-59]
  • بانک سپه تصمیم گیری کارآفرینانه برپایه چابکی: مطالعه موردی شعب بانک سپه [دوره 3، شماره 4، 1401]
  • بررسی سیستماتیک تحقیقات بازاریابی هوشمند بین المللی: مطالعه ای بر مقالات و مسیرهای آتی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-59]
  • بلوغ بررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]
  • بهره‌وری بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی بر اساس مدل کوپمن (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 132-147]
  • بهرهوری نیروی انسانی بررسی رابط‎ه ‎ی سرمایه ی روانشناختی با بهره وری نیروی انسانی در شرکت گاز‎استان سمنان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 46-63]
  • بورس اوراق بهادار بررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]

پ

  • پویایی شناسی سیستم کاربرد پویایی شناسی سیستم های هوشمند در تصمیم گیری های مالی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-33]
  • پیدایش یادگیری الکترونیک یادگیری بازاریابی هوشمند الکترونیک: تحولی نو در آموزش عصر دانایی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 235-253]

ت

  • تأمین مالی جمعی تأمین مالی جمعی هوشمند در خیریه‌ها؛ نگاهی به کنش‌های خیرخواهانه فعال جامعة ایرانی از منظر بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-25]
  • تبلیغ مکان بررسی تاثیر دلبستگی مکان، تبلیغ مکان و انگیزه بر قصد بازدید با نقش تعدیلی قدرت تخیل(مورد مطالعه: گردشگران مجتمع گردشگری سیاحتی علیصدر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 95-118]
  • تجربه معامله بررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]
  • تحریم بررسی نقش استراتژی‌های تعدیلی در شرکت‌های تحت تأثیر تحریم‌ها (مورد مطالعه: روسیه) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
  • تحریم‌های اتحادیه اروپا بررسی نقش استراتژی‌های تعدیلی در شرکت‌های تحت تأثیر تحریم‌ها (مورد مطالعه: روسیه) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
  • تحلیل درونی هوشمند اکتشاف و تحلیل درونی هوشمند عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مقوله [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
  • تصمیم گیری تصمیم گیری کارآفرینانه برپایه چابکی: مطالعه موردی شعب بانک سپه [دوره 3، شماره 4، 1401]
  • تصمیم گیری مالی کاربرد پویایی شناسی سیستم های هوشمند در تصمیم گیری های مالی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-33]
  • تصویر دانشگاه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان دانشگاه های غیردولتی با تاکید بر نقش ارزش ادراک شده دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 169-196]
  • تکنیک دیمتل بررسی عوامل موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت و گاز با استفاده از تکنیک DEMATEL و ANP‏ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 24-35]
  • تمایل به یادگیری بررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]
  • توانمندسازی بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی بر اساس مدل کوپمن (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 132-147]

ج

  • جهت گیری استراتژیک بررسی تاثیرجهت گیری استراتژیک و انعطاف پذیری استراتژیک در نوآوری محصول (مطالعه موردی:شرکت پارس خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401]
  • جهت گیری اکتشاف بررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]
  • جهت گیری بهره برداری بررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]

چ

  • چابکی تصمیم گیری کارآفرینانه برپایه چابکی: مطالعه موردی شعب بانک سپه [دوره 3، شماره 4، 1401]
  • چرخه عمر شرکت بررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]

ح

  • حمایت اجتماعی بررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید مداوم با میانجی گری اعتماد به فروشندگان و اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شمال تهران) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-23]
  • حمایت احساسی بررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید مداوم با میانجی گری اعتماد به فروشندگان و اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شمال تهران) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-23]
  • حمایت اطلاعاتی بررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید مداوم با میانجی گری اعتماد به فروشندگان و اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شمال تهران) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-23]

خ

  • خوداندیشی بررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]
  • خود برندی بررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]
  • خودکارآمدی خلاقانه کارکنان بررسی تاثیر خودکارآمدی خلاقانه کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی (آموزش و پرورش شهرستان مهر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-163]

د

  • دفاع از برند بررسی تاثیر انسان انگاری برند هوشمند بر دفاع از برند با نقش میانجی عشق برند با نقش تعدیلگری نگرش نسبت به فاصله گذاری اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان محصولات سن ایچ) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 18-40]
  • دلبستگی مکان بررسی تاثیر دلبستگی مکان، تبلیغ مکان و انگیزه بر قصد بازدید با نقش تعدیلی قدرت تخیل(مورد مطالعه: گردشگران مجتمع گردشگری سیاحتی علیصدر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 95-118]
  • دنیای فناوری آیا بازاریابی متاورس جایگزین بازاریابی اینترنتی فعلی خواهد شد؟ [دوره 3، شماره 4، 1401]
  • دنیای مجازی آیا بازاریابی متاورس جایگزین بازاریابی اینترنتی فعلی خواهد شد؟ [دوره 3، شماره 4، 1401]

ر

  • رضایت شغلی و اشتیاق شغلی نقش میانجی اعتماد به رهبر در رابطه بین رهبری بافضیلت و رفاه مرتبط با کار کارکنان اداره آموزش و پرورش استان یزد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 110-132]
  • رضایتمندی دانشجویان بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان دانشگاه های غیردولتی با تاکید بر نقش ارزش ادراک شده دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 169-196]
  • رفتار سازمانی اکتشاف و تحلیل درونی هوشمند عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مقوله [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
  • رفتار نوآورانه بررسی تاثیر خودکارآمدی خلاقانه کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی (آموزش و پرورش شهرستان مهر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-163]
  • رکود بررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]
  • رهبری با فضیلت نقش میانجی اعتماد به رهبر در رابطه بین رهبری بافضیلت و رفاه مرتبط با کار کارکنان اداره آموزش و پرورش استان یزد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 110-132]
  • روابط معتبر با مشاور بررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]
  • روابط معتبر با همسالان بررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]
  • روری سیستماتیک مروری سیستماتیک بر عوامل موثر بر کارافرینی فناورانه [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 88-99]

س

  • سالی رسبری بازاریابی هوشمند بدون تبلیغات مایکل فیلیپس و سالی رسبری [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 86-97]
  • سرمایه‌گذاری بررسی رابطه بین بهبود نگهداشت وجه نقد و ارزیابی عملکرد ارزش افزوده اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-109]
  • سرمایه گذاری کاربرد پویایی شناسی سیستم های هوشمند در تصمیم گیری های مالی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-33]
  • سرمایه گذاری رابطه مدیریت سرمایه گذاری هوشمند با انرژی های تجدید پذیر [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 54-71]
  • سرمایه ی روانشناختی بررسی رابط‎ه ‎ی سرمایه ی روانشناختی با بهره وری نیروی انسانی در شرکت گاز‎استان سمنان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 46-63]
  • سمنان بررسی رابط‎ه ‎ی سرمایه ی روانشناختی با بهره وری نیروی انسانی در شرکت گاز‎استان سمنان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 46-63]
  • سوگیری های رفتاری هنگام معامله بررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]

ش

  • شخصیت درک شده برند (بعد فعالیت) بررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]
  • شخصیت درک شده برند (بعد مسئولیت پذیری) بررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]
  • شرکت پارس خودرو بررسی تاثیرجهت گیری استراتژیک و انعطاف پذیری استراتژیک در نوآوری محصول (مطالعه موردی:شرکت پارس خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401]
  • شرکت گاز بررسی رابط‎ه ‎ی سرمایه ی روانشناختی با بهره وری نیروی انسانی در شرکت گاز‎استان سمنان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 46-63]
  • شرکت های خدمات محور مدیریت چرخه کسب‌ وکار برمبنای ارتقاء عملکرد( مطالعه موردی: شرکت های خدمات محور ) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 148-168]
  • شیوه های یادگیری یادگیری بازاریابی هوشمند الکترونیک: تحولی نو در آموزش عصر دانایی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 235-253]

ص

  • صنعت جایگاه علوم شناختی در بازاریابی و صنعت [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 82-94]

ع

  • عدم قطعیت مدیریت و سازماندهی هوش رقابتی شرکت گاز استان فارس براساس معیارهای تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 269-293]
  • عشق برند بررسی تاثیر انسان انگاری برند هوشمند بر دفاع از برند با نقش میانجی عشق برند با نقش تعدیلگری نگرش نسبت به فاصله گذاری اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان محصولات سن ایچ) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 18-40]
  • علوم شناختی جایگاه علوم شناختی در بازاریابی و صنعت [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 82-94]
  • عوامل مؤثر هوش رقابتی مدیریت و سازماندهی هوش رقابتی شرکت گاز استان فارس براساس معیارهای تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 269-293]

غ

  • غول های فناوری آیا بازاریابی متاورس جایگزین بازاریابی اینترنتی فعلی خواهد شد؟ [دوره 3، شماره 4، 1401]

ف

  • فرهنگ سازمانی اکتشاف و تحلیل درونی هوشمند عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مقوله [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
  • فناورانه مروری سیستماتیک بر عوامل موثر بر کارافرینی فناورانه [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 88-99]

ق

  • قابلیت های بازاریابی پویا بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
  • قابلیت های بازاریابی سازگار بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
  • قدرت تخیل بررسی تاثیر دلبستگی مکان، تبلیغ مکان و انگیزه بر قصد بازدید با نقش تعدیلی قدرت تخیل(مورد مطالعه: گردشگران مجتمع گردشگری سیاحتی علیصدر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 95-118]
  • قصد خرید مجدد بررسی تاثیر یکپارچه سازی چندکاناله ، اعتماد و وفاداری افلاین و انلاین بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
  • قصد خرید مداوم بررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید مداوم با میانجی گری اعتماد به فروشندگان و اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شمال تهران) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-23]

ک

  • کارآفرینی کارمندان بررسی تاثیر خودکارآمدی خلاقانه کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی (آموزش و پرورش شهرستان مهر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-163]
  • کارافرینی مروری سیستماتیک بر عوامل موثر بر کارافرینی فناورانه [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 88-99]
  • کارکنان نقش میانجی اعتماد به رهبر در رابطه بین رهبری بافضیلت و رفاه مرتبط با کار کارکنان اداره آموزش و پرورش استان یزد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 110-132]
  • کیفیت خدمات بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان دانشگاه های غیردولتی با تاکید بر نقش ارزش ادراک شده دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 169-196]

گ

  • گردشگر بررسی تاثیر دلبستگی مکان، تبلیغ مکان و انگیزه بر قصد بازدید با نقش تعدیلی قدرت تخیل(مورد مطالعه: گردشگران مجتمع گردشگری سیاحتی علیصدر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 95-118]

م

  • مایکل فیلیپس بازاریابی هوشمند بدون تبلیغات مایکل فیلیپس و سالی رسبری [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 86-97]
  • متاورس آیا بازاریابی متاورس جایگزین بازاریابی اینترنتی فعلی خواهد شد؟ [دوره 3، شماره 4، 1401]
  • مدل مدیریت کسب‌ وکار مدیریت چرخه کسب‌ وکار برمبنای ارتقاء عملکرد( مطالعه موردی: شرکت های خدمات محور ) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 148-168]
  • مدیریت رابطه مدیریت سرمایه گذاری هوشمند با انرژی های تجدید پذیر [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 54-71]
  • مدیریت تصمیم گیری کارآفرینانه برپایه چابکی: مطالعه موردی شعب بانک سپه [دوره 3، شماره 4، 1401]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
  • مدیریت توسعه محصول بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
  • مدیریت خیریه تأمین مالی جمعی هوشمند در خیریه‌ها؛ نگاهی به کنش‌های خیرخواهانه فعال جامعة ایرانی از منظر بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-25]
  • مدیریت زنجیره تأمین ترکیب الگوریتم‌های ژنتیک و بهینه‌سازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
  • مدیریت زنجیره تامین بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
  • مدیریت کسب‌ وکار مدیریت چرخه کسب‌ وکار برمبنای ارتقاء عملکرد( مطالعه موردی: شرکت های خدمات محور ) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 148-168]
  • مربوط به کار نقش میانجی اعتماد به رهبر در رابطه بین رهبری بافضیلت و رفاه مرتبط با کار کارکنان اداره آموزش و پرورش استان یزد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 110-132]
  • مسأله انتخاب تأمین‌کننده ترکیب الگوریتم‌های ژنتیک و بهینه‌سازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
  • مشارکت بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی بر اساس مدل کوپمن (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 132-147]
  • موفقیت انتقال تکنولوژی بررسی عوامل موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت و گاز با استفاده از تکنیک DEMATEL و ANP‏ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 24-35]

ن

  • نگرش نسبت به فاصله گذاری بررسی تاثیر انسان انگاری برند هوشمند بر دفاع از برند با نقش میانجی عشق برند با نقش تعدیلگری نگرش نسبت به فاصله گذاری اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان محصولات سن ایچ) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 18-40]
  • نگه داشت بررسی رابطه بین بهبود نگهداشت وجه نقد و ارزیابی عملکرد ارزش افزوده اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-109]
  • نوآوری محصول بررسی تاثیرجهت گیری استراتژیک و انعطاف پذیری استراتژیک در نوآوری محصول (مطالعه موردی:شرکت پارس خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401]
  • نیروی انسانی بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی بر اساس مدل کوپمن (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 132-147]
  • نیکوکاری تأمین مالی جمعی هوشمند در خیریه‌ها؛ نگاهی به کنش‌های خیرخواهانه فعال جامعة ایرانی از منظر بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-25]

و

  • وجه نقد بررسی رابطه بین بهبود نگهداشت وجه نقد و ارزیابی عملکرد ارزش افزوده اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-109]
  • وفاداری افلاین بررسی تاثیر یکپارچه سازی چندکاناله ، اعتماد و وفاداری افلاین و انلاین بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
  • وفاداری دانشجویان بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان دانشگاه های غیردولتی با تاکید بر نقش ارزش ادراک شده دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 169-196]

ه

  • هوش رقابتی مدیریت و سازماندهی هوش رقابتی شرکت گاز استان فارس براساس معیارهای تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 269-293]
  • هویت فردی (بعد فعالیت) بررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]
  • هویت فردی (بعد مسئولیت پذیری) بررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]

ی

  • یادگیری الکترونیک یادگیری بازاریابی هوشمند الکترونیک: تحولی نو در آموزش عصر دانایی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 235-253]
  • یکپارچه سازی چندکاناله بررسی تاثیر یکپارچه سازی چندکاناله ، اعتماد و وفاداری افلاین و انلاین بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]