آزمایش بازار تطبیقیبررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
آموزش بازار هوشیاربررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
آموزش و پرورش مهربررسی تاثیر خودکارآمدی خلاقانه کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی (آموزش و پرورش شهرستان مهر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-163]
آنالیز نتایجتحقیقات بازاریابی هوشمند بین المللی: مطالعه ای بر مقالات و مسیرهای آتی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-59]
ا
اتحادیه اروپابررسی نقش استراتژیهای تعدیلی در شرکتهای تحت تأثیر تحریمها (مورد مطالعه: روسیه) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
اجتناب از مالیاتبررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]
ارزش ادراک شدهبررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان دانشگاه های غیردولتی با تاکید بر نقش ارزش ادراک شده دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 169-196]
ارزش افزودهبررسی رابطه بین بهبود نگهداشت وجه نقد و ارزیابی عملکرد ارزش افزوده اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-109]
استراتژیبررسی نقش استراتژیهای تعدیلی در شرکتهای تحت تأثیر تحریمها (مورد مطالعه: روسیه) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
استراتژیهای تعدیلیبررسی نقش استراتژیهای تعدیلی در شرکتهای تحت تأثیر تحریمها (مورد مطالعه: روسیه) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
اعتماد برندبررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید مداوم با میانجی گری اعتماد به فروشندگان و اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شمال تهران) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-23]
اعتماد به رهبرنقش میانجی اعتماد به رهبر در رابطه بین رهبری بافضیلت و رفاه مرتبط با کار کارکنان اداره آموزش و پرورش استان یزد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 110-132]
اعتماد به فروشندگانبررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید مداوم با میانجی گری اعتماد به فروشندگان و اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شمال تهران) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-23]
افولبررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]
اقتصادبررسی رابطه بین بهبود نگهداشت وجه نقد و ارزیابی عملکرد ارزش افزوده اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-109]
اقتصاد مقاومتیبررسی عوامل موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت و گاز با استفاده از تکنیک DEMATEL و ANP [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 24-35]
الگوریتم بهینهسازی لانه مورچگانترکیب الگوریتمهای ژنتیک و بهینهسازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
الگوریتم ترکیبیترکیب الگوریتمهای ژنتیک و بهینهسازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
الگوریتم تکاملیترکیب الگوریتمهای ژنتیک و بهینهسازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
الگوریتم ژنتیکترکیب الگوریتمهای ژنتیک و بهینهسازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
الگوریتم فرا ابتکاریترکیب الگوریتمهای ژنتیک و بهینهسازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
انتقال تکنولوژیبررسی عوامل موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت و گاز با استفاده از تکنیک DEMATEL و ANP [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 24-35]
انسان انگاری برندبررسی تاثیر انسان انگاری برند هوشمند بر دفاع از برند با نقش میانجی عشق برند با نقش تعدیلگری نگرش نسبت به فاصله گذاری اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان محصولات سن ایچ) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 18-40]
انگیزهبررسی تاثیر دلبستگی مکان، تبلیغ مکان و انگیزه بر قصد بازدید با نقش تعدیلی قدرت تخیل(مورد مطالعه: گردشگران مجتمع گردشگری سیاحتی علیصدر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 95-118]
انواع انرژیرابطه مدیریت سرمایه گذاری هوشمند با انرژی های تجدید پذیر [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 54-71]
ایران خودروبررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء بهرهوری نیروی انسانی بر اساس مدل کوپمن (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 132-147]
ب
بازاریابیاکتشاف و تحلیل درونی هوشمند عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مقوله [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
بازاریابیجایگاه علوم شناختی در بازاریابی و صنعت [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 82-94]
بازاریابی بازبررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
بازاریابی بدون تبلیغاتبازاریابی هوشمند بدون تبلیغات مایکل فیلیپس و سالی رسبری [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 86-97]
بازاریابی بین المللیتحقیقات بازاریابی هوشمند بین المللی: مطالعه ای بر مقالات و مسیرهای آتی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-59]
بررسی سیستماتیکتحقیقات بازاریابی هوشمند بین المللی: مطالعه ای بر مقالات و مسیرهای آتی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-59]
بلوغبررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]
بهرهوریبررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء بهرهوری نیروی انسانی بر اساس مدل کوپمن (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 132-147]
بهرهوری نیروی انسانیبررسی رابطه ی سرمایه ی روانشناختی با بهره وری نیروی انسانی در شرکت گازاستان سمنان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 46-63]
بورس اوراق بهاداربررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]
پ
پویایی شناسی سیستمکاربرد پویایی شناسی سیستم های هوشمند در تصمیم گیری های مالی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-33]
پیدایش یادگیری الکترونیکیادگیری بازاریابی هوشمند الکترونیک: تحولی نو در آموزش عصر دانایی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 235-253]
ت
تأمین مالی جمعیتأمین مالی جمعی هوشمند در خیریهها؛ نگاهی به کنشهای خیرخواهانه فعال جامعة ایرانی از منظر بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-25]
تبلیغ مکانبررسی تاثیر دلبستگی مکان، تبلیغ مکان و انگیزه بر قصد بازدید با نقش تعدیلی قدرت تخیل(مورد مطالعه: گردشگران مجتمع گردشگری سیاحتی علیصدر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 95-118]
تجربه معاملهبررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]
تحریمبررسی نقش استراتژیهای تعدیلی در شرکتهای تحت تأثیر تحریمها (مورد مطالعه: روسیه) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
تحریمهای اتحادیه اروپابررسی نقش استراتژیهای تعدیلی در شرکتهای تحت تأثیر تحریمها (مورد مطالعه: روسیه) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
تحلیل درونی هوشمنداکتشاف و تحلیل درونی هوشمند عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مقوله [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
تصمیم گیری مالیکاربرد پویایی شناسی سیستم های هوشمند در تصمیم گیری های مالی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-33]
تصویر دانشگاهبررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان دانشگاه های غیردولتی با تاکید بر نقش ارزش ادراک شده دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 169-196]
تکنیک دیمتلبررسی عوامل موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت و گاز با استفاده از تکنیک DEMATEL و ANP [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 24-35]
تمایل به یادگیریبررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]
توانمندسازیبررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء بهرهوری نیروی انسانی بر اساس مدل کوپمن (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 132-147]
ج
جهت گیری استراتژیکبررسی تاثیرجهت گیری استراتژیک و انعطاف پذیری استراتژیک در نوآوری محصول (مطالعه موردی:شرکت پارس خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401]
جهت گیری اکتشافبررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]
جهت گیری بهره برداریبررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]
چرخه عمر شرکتبررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]
ح
حمایت اجتماعیبررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید مداوم با میانجی گری اعتماد به فروشندگان و اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شمال تهران) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-23]
حمایت احساسیبررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید مداوم با میانجی گری اعتماد به فروشندگان و اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شمال تهران) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-23]
حمایت اطلاعاتیبررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید مداوم با میانجی گری اعتماد به فروشندگان و اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شمال تهران) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-23]
خ
خوداندیشیبررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]
خود برندیبررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]
خودکارآمدی خلاقانه کارکنانبررسی تاثیر خودکارآمدی خلاقانه کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی (آموزش و پرورش شهرستان مهر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-163]
د
دفاع از برندبررسی تاثیر انسان انگاری برند هوشمند بر دفاع از برند با نقش میانجی عشق برند با نقش تعدیلگری نگرش نسبت به فاصله گذاری اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان محصولات سن ایچ) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 18-40]
دلبستگی مکانبررسی تاثیر دلبستگی مکان، تبلیغ مکان و انگیزه بر قصد بازدید با نقش تعدیلی قدرت تخیل(مورد مطالعه: گردشگران مجتمع گردشگری سیاحتی علیصدر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 95-118]
رضایت شغلی و اشتیاق شغلینقش میانجی اعتماد به رهبر در رابطه بین رهبری بافضیلت و رفاه مرتبط با کار کارکنان اداره آموزش و پرورش استان یزد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 110-132]
رضایتمندی دانشجویانبررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان دانشگاه های غیردولتی با تاکید بر نقش ارزش ادراک شده دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 169-196]
رفتار سازمانیاکتشاف و تحلیل درونی هوشمند عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مقوله [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
رفتار نوآورانهبررسی تاثیر خودکارآمدی خلاقانه کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی (آموزش و پرورش شهرستان مهر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-163]
رکودبررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]
رهبری با فضیلتنقش میانجی اعتماد به رهبر در رابطه بین رهبری بافضیلت و رفاه مرتبط با کار کارکنان اداره آموزش و پرورش استان یزد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 110-132]
روابط معتبر با مشاوربررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]
روابط معتبر با همسالانبررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]
روری سیستماتیکمروری سیستماتیک بر عوامل موثر بر کارافرینی فناورانه [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 88-99]
س
سالی رسبریبازاریابی هوشمند بدون تبلیغات مایکل فیلیپس و سالی رسبری [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 86-97]
سرمایهگذاریبررسی رابطه بین بهبود نگهداشت وجه نقد و ارزیابی عملکرد ارزش افزوده اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-109]
سرمایه گذاریکاربرد پویایی شناسی سیستم های هوشمند در تصمیم گیری های مالی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-33]
سرمایه ی روانشناختیبررسی رابطه ی سرمایه ی روانشناختی با بهره وری نیروی انسانی در شرکت گازاستان سمنان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 46-63]
سمنانبررسی رابطه ی سرمایه ی روانشناختی با بهره وری نیروی انسانی در شرکت گازاستان سمنان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 46-63]
سوگیری های رفتاری هنگام معاملهبررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]
ش
شخصیت درک شده برند (بعد فعالیت)بررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]
شخصیت درک شده برند (بعد مسئولیت پذیری)بررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]
شرکت پارس خودروبررسی تاثیرجهت گیری استراتژیک و انعطاف پذیری استراتژیک در نوآوری محصول (مطالعه موردی:شرکت پارس خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401]
شرکت گازبررسی رابطه ی سرمایه ی روانشناختی با بهره وری نیروی انسانی در شرکت گازاستان سمنان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 46-63]
شرکت های خدمات محورمدیریت چرخه کسب وکار برمبنای ارتقاء عملکرد( مطالعه موردی: شرکت های خدمات محور ) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 148-168]
شیوه های یادگیرییادگیری بازاریابی هوشمند الکترونیک: تحولی نو در آموزش عصر دانایی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 235-253]
ص
صنعتجایگاه علوم شناختی در بازاریابی و صنعت [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 82-94]
ع
عدم قطعیتمدیریت و سازماندهی هوش رقابتی شرکت گاز استان فارس براساس معیارهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 269-293]
عشق برندبررسی تاثیر انسان انگاری برند هوشمند بر دفاع از برند با نقش میانجی عشق برند با نقش تعدیلگری نگرش نسبت به فاصله گذاری اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان محصولات سن ایچ) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 18-40]
علوم شناختیجایگاه علوم شناختی در بازاریابی و صنعت [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 82-94]
عوامل مؤثر هوش رقابتیمدیریت و سازماندهی هوش رقابتی شرکت گاز استان فارس براساس معیارهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 269-293]
فرهنگ سازمانیاکتشاف و تحلیل درونی هوشمند عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مقوله [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
فناورانهمروری سیستماتیک بر عوامل موثر بر کارافرینی فناورانه [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 88-99]
ق
قابلیت های بازاریابی پویابررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
قابلیت های بازاریابی سازگاربررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
قدرت تخیلبررسی تاثیر دلبستگی مکان، تبلیغ مکان و انگیزه بر قصد بازدید با نقش تعدیلی قدرت تخیل(مورد مطالعه: گردشگران مجتمع گردشگری سیاحتی علیصدر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 95-118]
قصد خرید مجددبررسی تاثیر یکپارچه سازی چندکاناله ، اعتماد و وفاداری افلاین و انلاین بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
قصد خرید مداومبررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید مداوم با میانجی گری اعتماد به فروشندگان و اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شمال تهران) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-23]
ک
کارآفرینی کارمندانبررسی تاثیر خودکارآمدی خلاقانه کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی (آموزش و پرورش شهرستان مهر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-163]
کارافرینیمروری سیستماتیک بر عوامل موثر بر کارافرینی فناورانه [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 88-99]
کارکناننقش میانجی اعتماد به رهبر در رابطه بین رهبری بافضیلت و رفاه مرتبط با کار کارکنان اداره آموزش و پرورش استان یزد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 110-132]
کیفیت خدماتبررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان دانشگاه های غیردولتی با تاکید بر نقش ارزش ادراک شده دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 169-196]
گ
گردشگربررسی تاثیر دلبستگی مکان، تبلیغ مکان و انگیزه بر قصد بازدید با نقش تعدیلی قدرت تخیل(مورد مطالعه: گردشگران مجتمع گردشگری سیاحتی علیصدر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 95-118]
م
مایکل فیلیپسبازاریابی هوشمند بدون تبلیغات مایکل فیلیپس و سالی رسبری [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 86-97]
مدیریت ارتباط با مشتریبررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
مدیریت توسعه محصولبررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
مدیریت خیریهتأمین مالی جمعی هوشمند در خیریهها؛ نگاهی به کنشهای خیرخواهانه فعال جامعة ایرانی از منظر بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-25]
مدیریت زنجیره تأمینترکیب الگوریتمهای ژنتیک و بهینهسازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
مدیریت زنجیره تامینبررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
مربوط به کارنقش میانجی اعتماد به رهبر در رابطه بین رهبری بافضیلت و رفاه مرتبط با کار کارکنان اداره آموزش و پرورش استان یزد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 110-132]
مسأله انتخاب تأمینکنندهترکیب الگوریتمهای ژنتیک و بهینهسازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
مشارکتبررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء بهرهوری نیروی انسانی بر اساس مدل کوپمن (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 132-147]
موفقیت انتقال تکنولوژیبررسی عوامل موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت و گاز با استفاده از تکنیک DEMATEL و ANP [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 24-35]
ن
نگرش نسبت به فاصله گذاریبررسی تاثیر انسان انگاری برند هوشمند بر دفاع از برند با نقش میانجی عشق برند با نقش تعدیلگری نگرش نسبت به فاصله گذاری اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان محصولات سن ایچ) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 18-40]
نگه داشتبررسی رابطه بین بهبود نگهداشت وجه نقد و ارزیابی عملکرد ارزش افزوده اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-109]
نیروی انسانیبررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء بهرهوری نیروی انسانی بر اساس مدل کوپمن (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 132-147]
نیکوکاریتأمین مالی جمعی هوشمند در خیریهها؛ نگاهی به کنشهای خیرخواهانه فعال جامعة ایرانی از منظر بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-25]
و
وجه نقدبررسی رابطه بین بهبود نگهداشت وجه نقد و ارزیابی عملکرد ارزش افزوده اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-109]
وفاداری افلاینبررسی تاثیر یکپارچه سازی چندکاناله ، اعتماد و وفاداری افلاین و انلاین بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
وفاداری دانشجویانبررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان دانشگاه های غیردولتی با تاکید بر نقش ارزش ادراک شده دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 169-196]
ه
هوش رقابتیمدیریت و سازماندهی هوش رقابتی شرکت گاز استان فارس براساس معیارهای تصمیمگیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 269-293]
هویت فردی (بعد فعالیت)بررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]
هویت فردی (بعد مسئولیت پذیری)بررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]
ی
یادگیری الکترونیکیادگیری بازاریابی هوشمند الکترونیک: تحولی نو در آموزش عصر دانایی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 235-253]
یکپارچه سازی چندکانالهبررسی تاثیر یکپارچه سازی چندکاناله ، اعتماد و وفاداری افلاین و انلاین بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد